  • Data: 2019-11-16 05:49:55
    Temat: Re: Pko bp i konto zmarłego
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 listopada 2019 08:39:36 UTC-6 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    naraz a nie ze moga se przychodzic pojedynczo.

    > A co ja mam Tobie uzasadniać jak na to jednoznacznych paragrafów nie ma

    O! Zaczyna byc widac swiatelko w tunelu.

    > Znam osobiście 3 przypadki(3 różne banki) że chcieli aby wszyscy byli jednocześnie.
    A i w necie tez takie sytuacje są opisane.

    Bank se moze chciec. To nie znaczy ze dostanie.

    > A jeśli sa banki że nie trzeba razem to chwała im za to.

    Sa. Wiec Twoje informacje wprowadzaja ludzi w blad. Bo napisales kategorycznie ze
    trzeba pielgrzymke grupowa uskutecznic. Co nie jest prawda.

    > Ale chyba żaden bank nie zaryzykuje na podstawie aktu dziedziczenia wypłacić część
    kasy jednemu spadkobiercy nie mając oświadczenia od pozostałych

    Bo co? Tam jest napisane kto dziedziczy i w jakich czesciach. Jak akt zmontowany
    poprawnie to "centrala" se sprawdzi, w papiery odlozy i zezwoli aby fundusze
    wyplacic.

    > To raczej ty rozwadniasz notorycznie myląc dziedziczenie z działem spadku, lub
    pisząc bzdury ze przed działem spadku bank kasy nie wypłaci.

    Sam zaczales.
    Jak masz akt poswiadczenia dziedziczenia to tam jest wszystko co potrzebne. A z posta
    inicjalnego wynikalo ze raczej sie spadkobiercy klocic o udzialy nie beda.

    I nie ma fizycznego powodu aby do banku przychodzic pojedynczo i podpisywac papiery
    stopniowo. A po zebraniu wszystkich albo poprosic o uruchomienie przelewow albo
    przyjsc ponownie.
    A jak sie bank stawia to mozna go przecwiczyc jak jest szansa ze zrozumie ze rodzina
    jest w taki czy inny sposob rozproszona i nie jest w stanie przyjsc naraz.

    Mysle ze to zamyka watek.