  • Data: 2011-03-22 18:49:08
    Temat: Re: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000 (UTC), w...@a...pl (Wemif) wklepał(-a):

    >Chyba allegro wprowadzilo zatwierdzanie wiekszych transakcji przez czlowieka
    >i odrzucaja transakcje bez powodu. W momencie gdy odrzuca, a blokada na
    >karcie istnieje, allegro nie chce juz z tej blokady skorzystac, tylko
    >ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem tydzien temu. A male
    >transakcje przechodza.

    Też mi się tak wydaje. Ostatnio płaciłem większą kwotę KK Alior przez PzA i
    transakcja została potwierdzona po 12 godzinach (co ciekawe - w sobotę ok. 9:00
    - może ktoś akurat do pracy przyszedł).
    A na pytanie czemu tak długo to wisi, to po kilku dniach dostałem odpowiedź, że
    teraz płatność jest już zakończona.

    --
    Sławomir Szyszło