  • 1. Data: 2011-03-13 10:17:30
    Temat: Re: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-22 09:59, xbartx wrote:

    > Od jakiegoś czasu dopadło mnie coś takiego. KK Polbanku nie działa w
    > ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że środki na
    > pewno są na karcie i jak zadzwoniłem, to blokada pojawia się na kk. KK
    > (ciach!)

    > Allegro. Polbank nie działa, ale blokada jest na karcie. Alior działa ale
    > strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znając możliwości Półbanku
    > to kto wie co w trawie piszczy.

    Placilem w piatek MC Półbanku, placilem wczoraj - wlasnie PzA.
    Bez zadnych problemow. Nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek platnosci
    PzA mi nie przeszly.
    Raczej jestes u nich na jakiejs czarnej liscie :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2011-03-22 08:59:47
    Temat: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Od jakiegoś czasu dopadło mnie coś takiego. KK Polbanku nie działa w
    ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że środki na
    pewno są na karcie i jak zadzwoniłem, to blokada pojawia się na kk. KK
    Aliora przechodzi jakoś w PzA, ale blokada np wisi mi już od 18.03.2011 a
    zazwyczaj przy innych transakcjach góra 2 dni no max 3 i już jest
    rozliczenie. Jeszcze w tamtym roku, jak płaciłem którąś z powyższych kk,
    to wszystko przechodziło momentalnie, praktycznie dwa odświeżenia strony
    i status z "rozpoczęto" wskakiwał na "zakończono". Po nowym roku miałem
    pełno "anulowano" i w ogóle nawet dla kk Aliora zmiana status trwa
    nierzadko i kilka godzin, dla kk Polbanku status jest zawsze "anulowano".
    To coś u mnie czy może jakaś ogólna czkawka PzA.
    Przez formularz kontaktowy Allegro odsyłają mnie do banku a bank do

    xbartx

  • 3. Data: 2011-03-22 09:38:04
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Mar, 09:59, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znając możliwości Półbanku

    Dziwne, ostatnio (w połowie lutego) płaciłem za obiektyw w taki sposób
    i przeszło dość szybko (chyba trwało z pół godziny).
    Zmartwiłeś mnie, bo poluję teraz na lustrzankę do tego szkła... i jak
    nie da się zapłacić KK, to ucieknie mi zwrot, który jak znalazł na
    kuriera by był ;-)

    I jeszcze ciekawostka - gdy rozkładałem tą transakcję za szkło na
    raty, to konsultantka zaproponowała też rozłożenie innych. Na moje
    pytanie, że nie mam już takich przekraczających 500 pln,
    odpowiedziała, "że można sobie kilka połączyć, by przekraczały 500
    pln". Spotkaliście się z czymś takim w Polbanku?

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2011-03-22 09:48:45
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 08:59:47 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ja podejrzewam Allegro, no ale znając możliwości Półbanku
    > to kto wie co w trawie piszczy.

    Ostatnio płaciłem MC 20 i 21 lutego, problemów nie było. Visą w grudniu,
    też bez problemów.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-03-22 09:49:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > Od jakiegoś czasu dopadło mnie coś takiego. KK Polbanku nie działa w
    > ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że środki na

    A kiedy próbowałeś? Dzisiaj w nocy? Bo chyba mieli jakiś fakap -
    spróbowałem przed chwilą zapłacić i przeszło.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-03-22 10:25:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 10:49:54 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > A kiedy próbowałeś? Dzisiaj w nocy? Bo chyba mieli jakiś fakap -
    > spróbowałem przed chwilą zapłacić i przeszło.

    U mnie to się zaczęło od połowy lutego jak dostałem w końcu ten
    "duplikat" karty w Półbanku i chyba tutaj jest coś nie tak w takim razie.
    Cholera już myślałem, że sprawa "duplikatu" się definitywnie zakończyła
    ale widać Półbank potrafi wyciągnąć mi dalej co chwilę jakiegoś królika z
    rękawa. Cóż tym razem mam już tego dosyć i jak nic nie odpowiedzą na www,
    to pieprzę to i będę płacił inną kartą, bo już nie mam siły na kolejną
    wymianę reklamacji.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-03-22 10:26:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 02:38:04 -0700, luc napisał(a):

> [...]
    > poluję teraz na lustrzankę do tego szkła... i jak nie da się zapłacić
    > KK, to ucieknie mi zwrot, który jak znalazł na kuriera by był ;-)

    To raczej dotyczy tylko mnie i tego mojego nieszczęsnego "duplikatu".
    Poczytaj w archiwum moje posty to zrozumiesz he he.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-03-22 10:29:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 11:17:30 +0100, darnok napisał(a):

    > Raczej jestes u nich na jakiejs czarnej liscie :)

    Najwyraźniej, tylko cholera wie u kogo. Na pewno ma już za to wyrobione
    zdanie na temat Allegro - nie da się tego ująć inaczej, niż jak coś w
    stylu "pieprzony monopolista w każdym calu, który ma w dupie swoich
    klientów". Od teraz będę dogadywał się poza albo w ogóle nie korzystał,
    taki mały osobisty bunt he he.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-03-22 11:36:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > i status z "rozpoczęto" wskakiwał na "zakończono". Po nowym roku miałem
    > pełno "anulowano" i w ogóle nawet dla kk Aliora zmiana status trwa

    Chyba allegro wprowadzilo zatwierdzanie wiekszych transakcji przez czlowieka
    i odrzucaja transakcje bez powodu. W momencie gdy odrzuca, a blokada na
    karcie istnieje, allegro nie chce juz z tej blokady skorzystac, tylko
    ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem tydzien temu. A male
    transakcje przechodza.

    a.

  • 10. Data: 2011-03-22 12:48:37
    Od: kecef <n...@n...no>

    W dniu 22.03.2011 11:25, xbartx pisze:

> [...]
    > rękawa. Cóż tym razem mam już tego dosyć i jak nic nie odpowiedzą na www,
    > to pieprzę to i będę płacił inną kartą, bo już nie mam siły na kolejną

    Płaciłem przed chwilką Polbankową kartą, w prawdzie to debetówką, ale
    jednak Polbankowa, i bez problemów przeszło PzA.
    Być może w twoim przypadku po wydaniu tego duplikatu i zresetowaniu
    wszystkich ustawień karty masz limity MoTo ustawione na 0.