  • Data: 2011-03-28 22:47:45
    Temat: Re: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):
    > Chyba allegro wprowadzilo zatwierdzanie wiekszych transakcji przez czlowieka
    > i odrzucaja transakcje bez powodu. W momencie gdy odrzuca, a blokada na

    Chyba jednak nie... Ostatnio przeszła w kilka minut transakcja KK na niemałą
    kwotę - może nie było od razu statusu "płatność zakończona" po wyjściu z
    polcardu ale więcej jak 10 minut to nie trwało.
    Dzisiaj transakcja na niemal 1kpln - i poszło w nie więcej niż minutę...

    > ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem tydzien temu. A male
    > transakcje przechodza.

    Mi się zdarzają opóźnienia, ale to dosyć losowo.

    Swoją drogą, ten formularz na platnosci.pl wkurza: nie dość że trzeba
    wpisywać bez sensu te dane które nigdzie nie są weryfikowane, to jeszcze
    wśród dat ważności można wybrać lata które już minęły ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944