eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlacenie karta (bylo: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi)Re: Placenie karta (bylo: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi)
  • Data: 2003-04-28 19:50:55
    Temat: Re: Placenie karta (bylo: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bartol Partol <b...@p...c> writes:

    > IMHO zelazko nie jest potrzebne do autoryzacji telefonicznej.

    Oczywiscie ze nie. W ogole nie jest potrzebne do niczego, przyspiesza
    po prostu wykonanie kwitow. Rownie dobrze mozna je wygenerowac recznie,
    np. "odbijajac" karte olowkiem.

    > Swoja droga potwierdzenie transakcji karta mozna pewnie napisac
    > recznie, umieszczajac na nim stosowne informacje i podpisy.

    Zasadniczo to potrzebny jest tylko jeden podpis. Albo i zero, z tym,
    ze to nieco gorsze dla sklepu przy ew. reklamacji (podobnie jak brak
    "odbitej" karty) - ale to reguluja juz dokladnie umowy, nie wiem na
    przyklad, czy nie moze byc tak, ze acquirer nie obsluguje dla sklepu
    w ogole innych transakcji niz takie z odczytaniem paska magnetycznego
    (wtedy "nie ma zelazka" oznacza "nie ma metody na zelazkowe obciazenie
    karty").
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1