  • Data: 2013-07-14 11:49:27
    Temat: Re: Płacenie rachunków KK Citi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Jul 2013 11:06:58 +0200, S napisał(a):

    > Wracając do tematu... Skoro "wszystkim chodzi o to samo" to dlaczego
    > wykorzystywanie dziury w systemie Mille jest OK, a dziury w Citi fuj?

    Chyba mylisz trochę pojęcia. To, że w Mille cashback łapał się na
    moneyback, było ewidentnym niedopatrzeniem ze strony banku i osoby, które
    z tego korzystały nie łamały ustalonych zasad. Bank się w końcu
    zreflektował, bo przekroczony został pewien próg, poza tym intercharge
    nie jest już taki apetyczny etc i zrobił dodatkowe obostrzenia, więc
    teraz jest trudniej. Ot i wszystko. Jeżeli w Citi przelew z kk jest
    darmowy tylko wtedy kiedy idzie jako opłata rachunków a klient chce
    przelać sobie na konto prywatne mylnie informując bank, że jest to opłata
    za czynsz, wodę, gaz, to wybacz, ale nie jest to już ewidentna luka i
    niedopatrzenia ze strony banku ale świadome działanie klienta, które
    prędzej czy później odbije się czkawką - jak już wspomniałem karma wróci.

    PS co do "jakości" Aliora i Synka to tak jak napisał Andrzej, poczekaj aż
    trafi Ci się potrzeba złożenie reklamacji to wtedy będziesz mógł dopiero
    ocenić gdzie Rzym a gdzie Krym.

    --
    xbartx