  • Data: 2013-07-14 11:06:58
    Temat: Re: Płacenie rachunków KK Citi
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-14 09:26, Andrzej Kubiak pisze:
    > No to sorry, Winnetou - każdy wolałby być młody, piękny i bogaty. Pytałem,
    > jak bank rozwiązywał twoje sytuacje konfliktowe. Nie odpowiedziałeś, bo to,
    > że ty ich nie miałeś, nie jest żadną odpowiedzią. Przekonasz się, gdy już
    > Alior wywinie jakiegoś hołubca.

    Bardzo dziwny tok rozumowania.

    > Nie jesteś w banku, jesteś na grupie tematycznej. Na grupie motoryzacyjnej
    > też napiszesz "to z łopatkami", i niech odbiorca się domyśla, o co kaman?
    > Nie znasz terminologii - nie wymyślaj własnej, tylko opisz problem.

    Sądziłem, że pisząc o spreadzie w przypadku zakupu w EUR kartą
    rozliczaną w PLN będzie wiadomo o jaki spread chodzi. Dzięki Tobie już
    wiem, że walutowy, a nie jakiś inny. Dziękuję. Dla mnie opisanie
    problemu to właśnie zwrócenie uwagi na istotną i nieuzasadnioną różnicę
    kursów.

    > Kantor. A gdy złapię kartę takiego Synca i zapłacę nią za granicą?

    Nie wiem. Tak ja nie wiem, ile kosztuje wypłata z bankomatu w USA KK
    Citi, skoro mam do kantora darmową kartę rozliczaną w $. Argument trochę
    bez sensu znowu.

    > No, Getin, jeśli ktoś miał placówkę pod nosem.

    Z tą placówką pod nosem to ostatnio przerabiałem temat rozmieniania
    pieniędzy. Dość naturalnym wydał mi się... bank. Otóż w znacznej części
    banków rozmienianie kosztuje ;-) I to sporo. W końcu pojechałem do NBP,
    w którym bez problemu dało się załatwić sprawę. Natomiast znalazłem w
    Internecie sporo zdziwionych osób, które właśnie nie mają placówki NBP
    pod nosem. Czasami zastanawiam się, co jeszcze banki wymyślą, by
    zniechęcić do siebie klientów (pewnie pamiętasz reklamę SKOK "nie
    jesteśmy bankiem!").

    > Tak, +1 na liście dusz. Ale tak konkretnie, gdzie tu zysk?

    Nie potrafię Ci tego wytłumaczyć. Pas.

    > Jakieś konkretne wyliczenia?

    Do znalezienia w Internecie. Koszt pozyskania klienta szukaj.

    > Klienci stają się coraz bardziej mobilni i mniej lojalni. "Myślenie
    > długofalowe" to taki żarcik. Wszystkim instytucjom chodzi tak naprawdę o to
    > samo, różne są tylko drogi osiągania celu.

    Wracając do tematu... Skoro "wszystkim chodzi o to samo" to dlaczego
    wykorzystywanie dziury w systemie Mille jest OK, a dziury w Citi fuj?

    > Taki np. Alior długofalowo ma we mnie wroga, który patrzy tylko, jak od
    > niego jak najwięcej wyciągnąć.

    Mieć nie może, skoro wszyscy są równi, bo chodzi im o to samo. ;-)

    --
    Pozdrawiam