  • Data: 2023-09-07 21:03:09
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Sep 2023 06:31:19 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Prawie jak w Albanii - albo 100 leków albo 1 EUR (w kantorze 1 EUR 103 leki).
    > Zresztą i tak cholernie drogo w tej Szwajcarii, złote te kible czy jakie?

    Drogi kraj.
    Placa minimalna wysoka, mieszkanie dla imigranta drogie ...

    > Nawet w Gdańsku kibel w knajpie kosztuje 4zł (to i tak taniej niż zamówić herbatę -
    a potem
    > się dowiedzieć, że toaleta nieczynna ;), widać po wyciągu że taka europejska
    średnia ;>

    A ja nie pamietam, kiedy w Polsce za toaletę płaciłem.
    Chyba tylko w knajpkach nad Bałtykiem byly toalety zamkniete i darmowe
    tylko dla klientów.

    Fakt, że ja nietypowy turysta, jak idę w plener, to drzew dużo,
    jak zachodzę do knajpy, to na posiłek czy piwo, przeludnionych plaż
    unikam ...

    J.