  • Data: 2003-02-01 11:09:04
    Temat: Re: Placilbym karta...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    news:Xns9314E845AB33AWWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..
    > Najpewniej na Allegro uregulujesz wplaty na poczet serwisu. Co do placenia
    za aukcje -
    > PayU jest bardzo malo popularne wsrod sprzedajacych ( z kilku powodow).

    hmmm.. .. a ja odnoszę wręcz przeciwne wrażenie
    we wszystkich aukcjach daję możliwość płatności PayU , wiele osób z niego
    korzysta i jestem zadowolony.
    Mam już nawet status "pewny" - więc to też daj większą wygodę

    a wpłaty na allegro reguluję tylko kartą - bez zbędnych formularzy,
    cyferek - wpisuję kwotę, przepisuję zawsze ten sam numerek z karty i
    płatność zrealizowana

    --
    pozdrawiam
    plusz