  • Data: 2009-04-06 06:51:54
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Apr 2009 07:39:47 +0200, Tristan wrote:

    > Czy taki atak na łącze SSL jest możliwy faktycznie?

    Pare lat temu, IE mial tak, ze pokazywal URL banku, a strona byla krzywa.
    Jakies kradzieze po tej linii byly z tego co wtedy się pisalo (a pewnie
    nie o wszystkim się mowilo ;))

    Bylo to mozliwe, jakie babole maja przegladarki na dzis? Ktoz to wie? :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns