  • Data: 2009-09-09 15:05:10
    Temat: Re: Platnosc KK Alior bez czekania :)
    Od: xbartx <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 8, 2:06 pm, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Narzekałem na grupie, że moja KK Aliora nie chodzi
    > offline tylko ZAWSZE czeka na autoryzację (a płacę sporo
    > także na małe kwoty).
    > Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz
    > płatność poszła offline, a na wydruku w miejscu
    > kodu autoryzacji (3)(F) :)

    Dziwnie natomiast wygląda to w Piotr i Paweł czyli Elavon. Po zmianie
    okresu rozliczeniowego czyli de facto karty, pierwsza transakcja
    poszła na bank online, bo czekałem zdecydowanie dłużej niż zwykle i
    transakcję od razu widziałem w blokadach na www. To było wczoraj.
    Dzisiaj robiłem zakupy w tym samym sklepie i już poszło offline czyli
    po wklepaniu PINu od razu wydruk z terminala i transakcji nie widać
    przez www w blokadach. Co więcej wczoraj było to około 9pln a dzisiaj
    15. Ciekawie czy dzieje się to na poziomie całego Evalon czy w obrębie
    jednego sklepu, tudzież terminala?

    --
    xbartx