  • Data: 2009-12-20 15:26:02
    Temat: Re: Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal M"
    news:f3399ecb-ca35-4532-acbc-3fef11fddbc8@21g2000yqj
    .googlegroups.com

    > Sprzedawca po prostu przez obciazenie 1 zl sprawdza czy karta
    > istnieje.
    > To jest tylko blokada, za ok 1 tydzien oddadza Ci to :)

    Ewentualnie za dwa tygodnie. Po za tym kwota blokady nie jest astronomiczna
    więc nie ma co panikować, tylko cierpliwie czekać. Miałem podobne blokady
    już wiele razy - wszystko kończyło się pozytywnie tj. maksymalnie do dwóch
    tygodnii blokada była zdejmowana a pieniądze pojawiały się na rachunku.

    Pozdrawiam.