eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji?Re: Płatność blik i możliwość anulowUTF-8?Q?ania transakcji3f?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nnt
    p.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość anulowUTF-8?Q?ania transakcji3f?
    Date: Tue, 11 May 2021 11:23:52 +0200
    Organization: Android device
    References: <5...@g...com><s79q1s$18in$1@gi
    oia.aioe.org>
    <6098e3cd$0$515$65785112@news.neostrada.pl><609944bb$0$553$65785112@news.
    neostrada.pl><f...@g...com>
    <6099acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1616504555000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <6099acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 29
    Message-ID: <609a4f65$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.60.7.50
    X-Trace: 1620725605 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 31.60.7.50:1556
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:656966
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, Robert Tomasik.
    On 10.05.2021 23:59 you wrote:

    > W dniu 10.05.2021 o 18:08, Robert Wicik pisze:
    >> I chyba lepiej płacić kartą kredytową niż blikiem - bo wtedy jest
    >> szansa na wycofanie płatności.
    > Jeśli zapłacisz przelewem na konto i dojdzie do oszustwa, to można w
    > miarę szybko zablokować rachunek bankowy.

    Pracujesz w US, czy ci się tylko tak wydaje?

    > To wbrew pozorom najlepszy sposób. niezłym sposobem jest płatność
    > kartą, bo jeśli płatność ma miejsce bez fizycznej obecności karty,
    > to można złożyć w banku reklamację. Płacenie przez jakieś dziwne
    > serwisy utrudnia po prostu odzyskanie pieniędzy.

    Próbowałeś, czy tak sobie teoretycznie rozważasz?
    1. Na jakiej podstawie bank miałoby komuś zablokować rachunek (po pół
    roku na żądanie prokuratora, to prędzej)

    2. Na reklamację bez fizycznej obecności karty bank odpowie, że przecież
    posiadacz zlecił tę płatność, więc o co chodzi?

    W tej sytuacji, to raczej już tylko policja/prokurator. Ale jeśli konto
    na słupa, to szukaj wiatru w polu.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1