eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji?Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji?
  • Data: 2021-05-10 09:42:06
    Temat: Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s79q1s$18in$...@g...aioe.org...
    W dniu 09.05.2021 o 22:21, Robert Wicik pisze:
    >> Po tygodniu zorientowaliśmy się, że ani strona sklepu ani e-mail
    >> nie istnieją.

    >Właśnie po to oszuści mają opcje BLIK (i nic poza tym), żeby było
    >szybko, i żeby się tego nie dało wycofać. Przelew - można przez kilka
    >godzin.

    A z tym roznie bywa. Szczegolnie, ze tu jeszcze po drodze Przelewy24
    zamieszane.
    Pierwszy przelew, wewnetrzny, idzie od reki.

    A tu klient sie po tygodniu zorientowal.

    >Kartą - można chargebackować.

    Z tym charge back nie jest znowu tak rozowo.

    Ale przeciez, zeby przyjac pieniadze z BLIK ... czy nie nalezaloby sie
    zarejestrowac takze jak do przyjmowania platnosci z kart?
    Czyli jakas tam weryfikacja sprzedawczy powinna byc w banku.
    A tu jak widac dwoch posrednikow - Przelewy24 i jeszcze jeden -
    ciekawe jak sie rozliczą.

    >Reklamuj. Ale najpierw zgłoście oszustwo na Policję.

    Ciekawe kto ma ubezpieczenie od takich transacji ... dla Blik nikt?
    A skoro nikt ... nie trzeba weryfikować?

    Ale platnosc przez Przelewy24 mozna na wiele sposobow, wcale nie
    musial byc blik.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1