  • Data: 2021-05-20 16:24:25
    Temat: Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 20 maja 2021 o 16:02:56 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To dość długie.

    A co, nie wolno? 2mm raczej fizycznie niemożliwe, ale 2000m by się dało.
    Choć podobno rekord to tylko 25*15m.

    > Też bym nie trafił, a przynajmniej nie za pierwszym razem.

    "Trafił" na (lub w) śpiącą razem partnerkę (ew. wg upodobań partnera)?
    Bo jednak w duże łóżko łatwiej trafić niż w małe ;>
    Na Ziemi to raczej tylko u przywódców mormonów byłoby to praktyczne, ale np. na takim
    księżycu wg Heinleina, gdzie były "rodziny linearne", a i domy (czyt. korytarze pod
    powierzchnią) odpowiednio długie wykonać można - mogłoby być niezłe. Tylko problemy z
    prześcieradłem, szczególnie jak ma być z gumką ;)
    Bo absolutnie nie zgadzamy się na taką manianę, na jaką można trafić w "hotelach" (z
    "turystycznymi" gwiazdkami), gdzie niby "łóżko małżeńskie", a w ramę wrzucone dwa
    "pojedyncze" materace ;P