  • Data: 2009-09-05 10:36:31
    Temat: Re: Płatność kartą "na podpis"
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jooseff" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:op.uzr4oxbq2av2ao@maciej...

    > Weż pod uwagę, że karta nie jest podstawowym środkiem płatniczym.
    > Co zrobisz jeśli zatankujesz i okaże się, że terminal po prostu się
    > zepsuł?
    > Akceptant nie ma obowiązku przyjęcia płatności kartą. Jest to tylko, wg
    > prawa, udogodnienie. Wg prawa podstawowym środkiem płatniczym jest
    > otówka - cała reszta jest li tylko dobrą wolą ;)
    > Co do wezwania policji i tankowania za darmo. Oj możesz się naciąć...

    I co z tego? NIech sobie wypompuje paliwo :). Biorac towar z polki, tam
    gdzie mam informacje, ze moge skorzystac z innej formy platnosci, nie musze
    miec gotowki w kieszeni, a przedsiebiorca prowadzacy stacje benzynowa, jako
    profesjonalista, doskonale sobie z tego zdaje sprawe. Jesli chce sie przed
    tym zabezpieczyc to zmienia proces sprzedazy, najpierw przyjmuje platnosc a
    potem wydaje towar.

    MK