eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność kartą w sieci - ponowne pobranieRe: Płatność kartą w sieci - ponowne pobranie
  • Data: 2021-01-01 20:19:30
    Temat: Re: Płatność kartą w sieci - ponowne pobranie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 18 Dec 2020 10:25:07 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze po prostu odpowie "brak srodkow/przekroczony limit", moze sa
    > jakies rozne poziomy tych "rachunkow", tzn obciazen.

    Z tego co infolinia próbowała mi wmówić, działa to tak, że skoro
    udało się zrobić (wcześniej) blokadę to później w ramach tej blokady
    (czytaj autoryzacji) może przyjść obciążenie końcowe na dowolną
    kwotę. Czyli związek między blokadą a rozliczeniem jest tylko
    "autoryzacyjny" w ramach tej samej transakcji a nie kwotowy.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1