eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność kradzioną KKRe: Płatność kradzioną KK
  • Data: 2010-12-17 17:31:25
    Temat: Re: Płatność kradzioną KK
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-17 18:04, witek pisze:
    > On 12/17/2010 6:16 AM, Liwiusz wrote:
    >> W dniu 2010-12-15 23:21, Marcin Wasilewski pisze:
    >>> Użytkownik "Marek" <z...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:iebch9$m06$1@mx1.internetia.pl...
    >>>
    >>>> Być może to jest NTG ale na grupie jest kilka osób "z banków" i zapewne
    >>>> wiedzą jakie jest w tym zakresie prawo praktyka banków.
    >>>
    >>> Na przyszłość pamiętaj, że zawsze masz prawo wylegitymować klienta
    >>> płacącego kartą.
    >>> Jak widzisz przy większych kwotach to się opłaca.
    >>
    >> Dziwię się, że tyle osób kategorycznie stoi po stronie banku. Skoro
    >> karta była skradziona i nie była zastrzeżona, to odpowiedzialność ponosi
    >> właściciel karty do limitu określonego w ustawie, i bank powyżej.
    >>
    >> Nie widzę podstaw, aby nie wypłacić pieniędzy warsztatowi.
    >>
    >
    > nie.
    >
    > jesli bankowi pieniedzy odzyskac sie nie uda, to klient odpowiada do
    > wysokosci zapisanej w ustawie.
    > jesli bankowi pieniadze uda sie odzyskac, to musi w calosci zwrocic je
    > klientowi, a nie tylko to powyzej zapisane w ustawie.


    Ale jaka jest podstawa odzyskania przez bank pieniędzy?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1