    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność on line -Pytanie lamerskie:-))
    Date: Tue, 12 Oct 2004 15:58:01 +0200

    > Mam pytanko bardzo lamerskie:-). Chcialabym wykupić sobie dostęp do pewnej
    > strony http://livepencil.com/english/userpasswd.php. Jestem posiadaczką
    > wypukłej visy[wydana przez PEKAO} i teoretycznie moglabym skorzystac z tej
    > formy płatności ale jestem laikiem w tej dziedzinie i nie palę się do
    > podawania numeru mojej karty kredytowej na jakies nieznanej stronie. Mam tez
    > konto i karte z inteligo ale nie wiem czy w tej sytuacji cos to daje bo
    > pojecie o bankowosci mam zgoła żadne
    > 2. Jest tez opcja " If you don't have a credit card or don't want to pay
> [...]

    1. Jeśli nie chcesz płacić za operację słono (vide te 20 dolarów), to
    raczej w grę wchodzi tylko płatność kartą.

    2. Niewykluczone, że da się zapłacić kartą inteligo.

    3. Istnieje popularna technika 'karta inteligo przypięta do rachunku
    na którym prawie nic nie ma, przelewam nań jedynie gdy mam płacić
    tą kartą' (w inteligo można sobie zrobić kilka rachunków). W takiej
    sytuacji ryzyko że ktoś wyfrauduje coś na podstawie numeru karty
    jest istotnie mniejsze.