  • Data: 2008-12-13 15:38:23
    Temat: Re: Płatność przelewem internetowym w tradycyjnym sklepie?
    Od: "Robert " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 <u...@w...eu> napisał(a):

    > Generalnie takich sklep=F3w jest wiele - zap=B3a=E6 z g=F3ry, i jak =
    > ksi=EAgowo=B6=E6 otrzyma potwierdzenie przychodz=B1cego przelewu, to =
    > towar i faktur=EA otrzymasz.
    > JaC

    Chodziło mi o to że np jak człowiek nie ma w danym momencie karty przy
    sobie, a telefon komórkowy to każdy nosi (jednorazowe kody sms) to móglby w
    ten sposób płacić w sklepach za zakupy, loguje sie na swój rachunek wpisuje
    kwotę przelewu, nr rachunku sklepu i kod jednorazowy i tyle. (jeśli telefon
    z wbudowaną przeglądarką internetową, to całość z poziomu telefonu)

    Po czym sklep otrzymuje przelew i wtedy wydaje towar i fakturę.