  • Data: 2007-10-17 20:22:04
    Temat: Re: Platnosc w USD - Citi VC czy Raiffeisen MC?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.10.2007 MM <s...@a...gda.pl.invalid> napisał/a:

    > Mam, ale debetową która od razu zdejmuje środki z konta (nie ma GP).
    > O ile mniej więcej różni się przelicznik, w porównaniu do MC Rajfi?

    Prawdę mówiąc to nie wiem, ale nie sądzę, żeby więcej niż 1%...

    Swoją drogą - przypadkiem się przyjrzałem i Visa Citka jest rozliczana w
    USD. Więc może akurat do zakupów w USD nie będzie AŻ tak zła?

    Anyway, to takie trochę dłubanie w gównie. Jeśli i tak nie masz w portfelu
    innych kart, to chyba szkoda życia na dylematy. Miej tylko na uwadze opinię
    na grupie, w której wszyscy narzekają, że płatności akurat Citkami
    ekstremalnie drogo im wychodziły. Ale oni w większości płacili w Europie,
    czyli przy karcie w USD zawsze podwójne przeliczenie.

    Różnicę między Citi i Inteligo łatwo policzyć - porównaj kursy USD w PKO
    BP i w Citibanku. Ponieważ karty są w USD, więc nie trzeba się doszukiwać
    stawek prowizji, kursów Visa itd.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/