  • Data: 2004-05-26 19:51:29
    Temat: Re: Platnosc za Stoen -- da sie KK ??
    Od: quwert <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 26 May 2004 09:17:04 +0200, na pl.biznes.banki, gornik napisał(a):

    > Mnie swojego czasu pani rozbawiła w BOKu, gdzy poszedłem się dowiedzieć o
    > polecenie zapłaty. Pani musiała najpier się skonsultować co to jest, a
    > później stwierdziła, że testowali to ale się nie sprawdziło, więc nie
    > wprowadzą :-)
    Jacy Wy warszawiacy jesteści wielcy;)
    pracowałem w takim odpowiedniku stoenu tylko na prowincji (dla Was)
    i w tym zakładzie kilka lat temu kilku działkowców z warszawki zażądało
    rozliczeń za pomocą polecenia zapłaty argumentując to jakimś aktem prawnym
    nakazującym koniecznosć stosowania go (PZ) dla każdego żadającego tego
    klienta. Problemy z wprowadzeniem PZ były ogromne (dla kilku klientów).
    Obecnie tu na prowincji nie ma najmniejszego problemu z PZ (mówisz i masz)
    ;) a tam u siebie to śpicie czy moze takie niezdrowe powietrze macie :)))