  • Data: 2008-12-14 12:04:22
    Temat: Re: Płatności kartami - AUSTRIA
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "daro" <t...@o...pl> wrote in message news:gi2qt1$agp$1@news.onet.pl...

    > Czy Ty piszesz poważnie? Jeżeli tak to jakaś kpina, UE w pełni hehe

    A co to ma do rzeczy? Jeżeli nagle dochodzi do transakcji w zupełnie innym
    miejscu, niż wynika z wzorca zachowań klienta, to zachodzi podejrzenie
    skopiowania karty i bank odmawia autoryzacji do momentu skontaktowania się z
    klientem. UE, Schengen, EOG itd. nie ma nic do rzeczy.

    Tak działa w niektórych bankach, nie wiem czy mBank i Pekao też.