  • Data: 2013-10-27 10:39:40
    Temat: Re: Płatności mobilne podzielą los kart z supermarketów
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wystukał, co następuje:

    -galaxy-s4-i9505-w.

    > No właśnie to jest takie obchodzenie problemu - już kiedyś było możliwe
    > (trochę łatwiej) ale był problem z dodaniem karty; teraz z kolei są
    > inne obostrzenia.
    >
    > W sumie dzięki za artykuł - trochę przestałęm się interesować tematem,
    > a że mam neksusa z romem takju (tj. wersja z załączonym GW) to się
    > pobawię ;)

    Szukajac trochę... wychodzi na to, że powoli się coś zaczyna ruszać - i Visa
    ma wprowadzić swoją aplikację bazujacą na NFC (coś jak GW, miejmy nadzieję
    że niezależne od banku i operatora) a dodatkowo pojawiła się aplikacja Tapp
    (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.t
    app) ale działą tylko na
    CM (poza tym miałbym trochę obawy powierzajac dane karty mało znanemu
    podmiotowi)