  • Data: 2002-07-23 09:20:45
    Temat: Re: Płatności z bankomatu
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W związku z tym moje pytanie: jakich haczyków i kiedy mogę być zaskoczony
    ze
    > strony banku Millennium?

    To uwazaj na Pekao :)
    Ja pamietam w Bolku na Polach Mokotowskich siedzialem - polazlem do
    bankomatu - i chociaz kasy mialem duuuzo (przelew przyszedl), to niestety
    musialem sie u znajomych zapozyczac.

    Co do Millennium - i kazdego innego - czytajac grupe - wez potwierdzenie
    zamkniecia konta - bo liubia nie zamykac przez kilka miesiecy ;) (bo nie
    maja czasu)