  • Data: 2005-04-26 15:40:24
    Temat: Re: Plus Konto a Konto e-direct w VW
    Od: m...@p...gazeta.pl szukaj wiadomości tego autora

    Kartę kredytową wydają chyba tylko do e-direct

    Po zamknięciu edirect'a token można używac do Plus Konta jeszcze przez jaki
    czas.
    Zależy kiedy otworzyło się rachunek e-direct, bo był zwolniony z opłat za token
    przez rok.
    Teraz, kiedy minie 1 rok od założenia e-directa, będzie się płaciło 1 zł.
    Dobrze rozumuję?