  • Data: 2011-03-14 18:18:49
    Temat: Re: Płyty tektoniczne....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Endriu ma już beret nieźle zryty. Ale wracając do tematu podobno to
    >Jaruzelski z Kiszczakiem napuścili te płyty na siebie.

    ???...

    Ech koledzy a wy ciągle politycznie, podczas gdy ja chciałem tylko
    powiedzieć, że Urbaś od czasu do czasu wstawia na blogu posty odnośnie jakiś
    tam wybuchów/plam na słońcu (które jako chyba naukowiec cały czas
    obserwuje), i czasami z takiego wybuchu (gdy już ta fala bodajże
    magnetyczno-słoneczna dotrze do ziemi) wychodzi po paru dniach niezły
    pasztet co widać na załączonym obrazku....

    Chciałem więc tylko powiedzieć, że gdy się akurat taki pasztet pojawi w
    chwili korekty, z korekty może się zrobić "fundamentalny" zaczątek bessy (w
    krajach zloaklizowanych na styku płyt tektonicznych )...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/