    From: Bartlomiej Moczulski <b...@i...prv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po co Pekao przesyla wyciagi?
    Date: Fri, 7 Jun 2002 09:44:20 +0000 (UTC)

    Silvio <s...@p...com> wrote:
    > Hej,
    > w grudniu tuz przed Gwiazdka zlikwidowalem konto w Pekao.
    > Pani poinformowala mnie, ze musi ono byc utrzymywane jeszcze przez 30 dni
    > aby zadoscuczynic prawu bankowemu. Ok.
    > ale zaczyna sie czerwiec a Pekao co miesiac przysyla mi wyciag: saldo 0 zl,
    > stan konta 0 zl itd.

    wyciagi to nic, lepiej zadzwon do centrum kart i czekow i upewnij sie na
    200% procent, ze zamkneli ci karty. PeKeO wlasnie sobie wymyslilo, ze
    zaczna pobierac po 50 zlotych "rocznej oplaty czlonkowskiej" od kazdej
    karty. Ja sie o tym dowiedzialem jak dostalem wyciag na karte, ktora
    mila Pani w oddziale przeciela jakies 4 miesiace temu. (oczywiscie od
    razu sobie przypomnieli, ze 2,40 za zabezpieczenie transakcji tez trzeba
    naliczyc). bardzo jestem ciekaw, czy mi uwzglednia te reklamacje.

    Poza tym ciesz sie, ze Ci oddali wszystkie pieniadze, bo ja musialem
    robic afere zeby to co zostalo na koncie mi laskawie wyplacili.

    pozdrawiam,
    --
    ?. .? * Bartlomiej Moczulski *******