  • Data: 2011-04-08 20:58:00
    Temat: Re: Po owocach ich poznacie
    Od: "Archangell" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pierdol bo rok wczesniej uczylo sie "literek"...

    Sam nie pierdol. Wczesniej próbowalo sie uczyc dzieci w przedszkolach
    literek zamiast skupic sie na rozwijaniu motoryki dziecka. A literek i tak
    uczyly
    sie potem w 1 klasie szloly podstawowej. Dzieciak najpierw niech sie dobrze
    nauczy operowac lyzka przy obiedzie a nie pisania.
    Ale tu to spece od wszystkiego sa i wszystko wiedza lepiej.

    Ps. Ja sie nie znam na nauczaniu dzieci w przedszkolu ale mnie uczyli
    literek w szkole.
    Ps.2 Moja zona jest nauczycielka w przedszkolu.

    Arch