  • Data: 2002-11-21 22:35:14
    Temat: Re: Pobieranie kartą Inteligo w bankomatach PKO BP
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:6dad.00000b05.3ddd5d0e@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Testowałam ;-)
    Coś tak się domyślałem ;)

    > Pieniądze wybrane w sobotę zostały rozliczone w poniedziałek.
    > Niestety wczoraj brałam kasę w Euronecie kartą Inteligo (rozliczone w
    > tym samym dniu) więc nie wiem jak to jest z bankomatem PKO w dni
    > powszednie ;-) Sprawdzę jutro, to napiszę.

    Mnie dziś skusiło i pobrałem 300zł choc prawdę mówiąc nie potrzebuję :)
    Póki co, nie rozliczone (pobranie 15:32).

    Śmieszny ten bankomat PKO BP (pierwszy raz w życiu korzystałem: taki nowy, z
    funkcją depozytową). Obrazki latają jak spinacz od MSO :)
    Pewną trudnością było dla mnie prawie jednoczesne wydawanie karty, gotówki i
    potwierdzenia. Musiałem zatrudnić usta do trzymania potwierdzenia, bo rąk
    brakowało :)
    Przy okazji stwierdziłem, że pomadka do ust (taka od mrozu) rozpuszcza
    całkowicie druk :)