    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pobieranie kartą Inteligo w bankomatach PKO BP
    Date: Fri, 22 Nov 2002 16:29:30 +0100

    In news:6dad.00000dab.3dde4802@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Po, bo chciałam sprawdzić, czy w ogóle będzie blokada. W Euronecie
    > poszło online.

    A jakie ma praktyczne dla nas znaczenie, czy jest blokada, czy rozliczenie
    od razu?

    > Tyż mam. Może jakie ArtB założymy ;-)))))))?
    Tylko że Lukas już rozlicza pobrania tego samego dnia, nawet z BZWBK - tu
    się podciągnęli.
    Ale można pobierać Inteligo z PKO BP i wpłacać w Lukasie, żeby na pewno
    szybko zaksięgowali :)

    > BZWBK
    Bankomat były WBK? Bo byłe BZ chyba drukują bez logo?
    Jeszcze nie rozpuszczalem tego logo, spróbuje przy okazji, bo czesto
    pobieram karta Lukasa, no ale teraz to kurcze nie wiadomo czym i skąd
    pobierać - za duży wybór ;) W dodatku jeszcze prawie wszędzie kartą płacić
    już można, ech... Dobrze, że chociaż nie mam Fortisa ;)