    From: p7nntp <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pobil dyrektora banku
    Date: Thu, 16 Oct 2008 11:42:58 +0000 (UTC)

    a...@z...googlegroups.com...
    > Niez?y spec, nie do?ae ?e wyp??ci? od reki ca?? kase z konta to jeszcze
    > za darmo i bez konsekwencji da? po mor...ie dyrektorowi :D
    >
    > Bo tak zawsze reaguje czlowiek prosty, kiedy zrozumie prawde i kiedy sie
    > wkurwi.
    > I to czeka swiat juz wkrotce. Ludzie zrozumieja na koniec ze zostali
    > bezczelnie oszukani i okradzeni.
    > Gdybym byl bankierem szykowalbym sie juz dawno do jakiejs wycieczki na
    > Marsa (z biletem w jedna strone).
    >
    > Pester
    Wiesz. W ten sposob rozumujac dojdziemy do wniosku ze ja powinienem pobic
    dyrektora oddzialu Polbanku. Pewien dziadek dyrektora oddzialu ZUSu a
    prawie wszyscy co zostali wprowadzeni "w maliny" przez zle decyzje
    urzednikow US jakiegos im blizszego dyrektora US.
    --
    www.unix.pl/p7