eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPobrali bezprawnie 2000 zł z Inteligo mimo że ich nie miałem.Re: Pobrali bezprawnie 2000 zł z Inteligo mimo że ich nie miałem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!NNRP
    From: Bogusz <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pobrali bezprawnie 2000 zł z Inteligo mimo że ich nie miałem.
    Date: Fri, 29 Oct 2004 12:42:32 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <clt6rj$4jr$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <clsmgv$o2o$1@pippin.nask.net.pl> <clssj4$fuh$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: nevada.army.mil.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1099046579 4731 195.164.48.137 (29 Oct 2004 10:42:59 GMT)
    X-Complaints-To: usenet at nask pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2004 10:42:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <clssj4$fuh$1@news.elsat.net.pl>
    X-Path-Notice: Path header has been replaced
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Orig-Path: not-for-mail
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:322563
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Nawara wrote:
    > Bogusz napisał(a):
    >
    >> Maksymalna kwota obciążenia zależy od limitów karty, domyślnie 20 000.
    >
    >
    > I właśnie tutaj mam wątpliwość. Czy limit jest na
    > a) autoryzację i założenie blokady
    > b) obciążenie

    Z rozmowy zrozumiałem, że na obciążenie.

    >
    > Jest między tym drobna róznica...
    >
    > > Jesli płacisz poza Polską to tranzakcja nie jest online
    > > (bywa offline?) (?)
    >
    > No właśnie coś mi się wierzyć nie chce

    Tak twierdzi konsultantka Inteligo.

    .
    >
    > > i wtedy po przyjściu rozliczenia z Visy obciążają konto nawet
    > > jeśli nie ma na nim wystarczających środków.
    >
    > A to tak - może wynikać np. ze zmiany kursów, albo z wyexpire'owania
    > blokady.

    Zdaniem Inteligo jezeli transakcja byla offline to nie sprawdzaja stanu
    konta, tylko obciążają "w ciemno" po otrzymaniu dokumentów z visy.

    Może ktoś jeszcze raz porozmawia z Inteligo, mi się juz nie chce drugi
    raz dzwonić, a odniosłem wrazenie, że pani z która rozmawiałem nie do
    końca rozumiała problem.


    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1