    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pochmurno za oknem,
    Date: Tue, 24 Jan 2012 14:13:35 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jfm5sj$9s8$...@i...gazeta.pl

    > więc meritum śpi... Strona nie otwiera się...

    Trochę rozchmurzyło się, przejaśniło... I jest...
    Ja akurat zrobiłem jaj -- i chcę zjeść, póki ciepłe...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Po prostu SUPER!!! I za free!!! (jeśli nie liczyć elektryczności)

    http://www.megawypas.pl/readarticle.php?article_id=1
    45

    TV Trwam nie wpuszczają na maszty TV cyfrowej? Słusznie -- preferują
    wbicie na PAL. ;) Dlaczego zatem TV Trwam nie powie:

    -- Wejdźmy tedy na net i pokażmy, że tylko zacofani korzystają z TV cyfrowej!

    lub jakoś podobnie? IMO dlatego, że TV podaje na tacy to, co chce, a w necie
    jest tak zwana cała prawda, której by TV Trwam chętnie uniknęła. :) Ponadto
    ktoś za te maszty płaci. TV Trwam ma czym płacić? TV Trwam pokazuje, że ma
    szmal? A pokazuje, że przemocą zdziera ów szmal z biedoty? Brak TV Trwam na
    masztach TV cyfrowej da w efekcie mniejsze napieranie na biedotę, na barkach
    której w istocie leży utrzymanie całego tak zwanego Kościoła. :)