    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Początek Hossy przez duże H
    Date: Thu, 2 Apr 2009 08:29:10 +0200

    Użytkownik "wiesław_sz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gr18ue$j78$1@news.onet.pl...
    > Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek
    >
    > o inwestowaniu na stronce http://tinylink.pl/inwestycja
    >
    > Według wszelkich możliwych danych mamy początek Hossy.
    >
    > Dlaczego? Już wyjaśniam.
    >

    > Oglądając TV, szczególnie TVN CNBC i czytając tę grupę, osoba nie znająca
    > się na inwestowaniu słyszy tylko i wyłącznie same negatywne wiadomości.
    > Ich ogrom jest

    Ta sytuacja miała miejsce w lutym, a nie teraz.
    Obecnie połowa ludzi sądzi że znowu mamy hossę. Dlatego hossy nie będzie.

    Podczas głębokiej bessy c/z rynku osiąga znacznie lepsze współczynniki niż
    to, co było w lutym. To co było od 2008, to jeszcze nie jest bessa. Tylko
    spadek z niezwykle przewartościowanych, do bardzo przewartościowanych.

    Jeżeli na tym się ma zakończyć obniżka cen, to ja dziękuję poczekam. Choćby
    nawet 100 lat.

    Znam osobiście paru milionerów. Żaden nie dorobił się na giełdzie.
    Zarabianie na spekulacji, to iluzja, jak w kasynie. Niektórym się myli z
    inwestowaniem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/