  • Data: 2006-04-07 08:31:29
    Temat: Re: Poczta Polska przetrzymuje przelewy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:

    > Poczta Polska przetrzymuje pieniądze, które klienci wplacaja dla mnie.
    > Tydzien czasu czekalem na pieniadze, ktore wplacil klient na poczcie
    > na moj rachunek bankowy.
    > .
    > Ostatnio zdarza się, że jak klienci przelewaja ze swoich kont w
    > bankach to trwa to zazwyczaj trzy dni.
    > Czasami zdarzają dwa. Wydaje mi sie, ze wczesniej to trwalo znacznie
    > krocej.
    >
    > A moze ktos mi podpowie.
    > Ile powinienno trwac przekazywanie pieniedzy wplacanych na poczcie na
    > rachunek bankowy?

    Nie wiem ile to powinno trwać, ale tak naprawdę to jest to problem
    twoich klientów a nie twój. Klient ma ci wpłacić pieniądze tak aby
    doszły w wyznaczonym terminie. Czy zrobi to przelewem, na poczcie czy
    gońcem, to jego sprawa. Jeśli pieniądze nie dojdą do ciebie w umówionym
    terminie to klient będzie ci płacił odsetki i ponosił inne konsekwencje
    opóźnień.