  • Data: 2010-01-06 19:30:22
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Josh01 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 19:53, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:

    > A co za różnica? Czyżbyś się tutaj wbijał z jakiegoś tfu tfu webowego
    > forum [ nie chce mi się do source wiadomości spoglądać] ? To jest
    > USENET, grupa dyskusyjna i cały jej urok w tym, że w jednym wątku można
    > poruszać wieeele tematów :)
    >
    > Nie ma tutaj "moderatora" i nie można "skasować" :D

    Zalecam przeczytanie np. tej strony: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Po jej przeczytaniu okaże się, czy podczepianie się pod ten temat,
    opisami dotyczącymi kart kredytowych i sposoby zarządzania budżetem
    własnym ma związek z tym konkretnym tematem "Pocztowy i nowa TOiP" czy
    też nie. I czy jest zgodne z zasadami netykiety dotyczącymi list
    dyskusyjnych.

    hint: "Staraj się także zaznaczyć w tytule listu (subject) czego on
    konkretnie dotyczy. Nie "podczepiaj" się ze swoim pytaniem pod
    istniejący wątek, jeśli różni się on tematycznie od tego o czym chcesz
    napisać - w takiej sytuacji utwórz nowy wątek."