eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPocztowy i nowa TOiPRe: Pocztowy i nowa TOiP
  • Data: 2010-01-08 16:35:33
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Josh01 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 7 Sty, 13:25, MałgosiaK(BankPocztowy)
    <m...@p...pl> wrote:

    > Josh01 - sytuacja którą opisałeś ze złożeniem zlecenia stałego nie
    > powinna mieć miejsca i zdaniem naszych informatyków nie mogło się tak
    > stać :)
    > Życie pokazuję jednak, że bywa różnie, nie zawsze tak jak mówią że
    > powinno być.
    > Proszę Cię o kontakt mailowy bądź bezpośrednio z Infolinią Banku
    > Pocztowego w celu wyjaśnienia sytuacji.

    No proszę tylko 3 dni (w właściwie 2 dni robocze) od zgłoszenia
    reklamacji przez formularz na www i nastąpił zwrot niesłusznie
    pobranej prowizji. Jestem pod wrażeniem :).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1