  • Data: 2010-01-18 19:47:38
    Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi pisze:
    > "krzysztofsf"
    e.googlegroups.com

    > Czekam(y) na info :)

    Data operacji /
    Data księgowania Rodzaj operacji /
    Opis operacji Kwota Saldo

    2010-01-18
    2010-01-18 Przelew przychodzący
    WPŁATA WŁASNA

    Nie wiem jak bedzie wygladalo po wyslaniu posta na grupe, w kazdym razie
    data operacji i data ksiegowania sa identyczne - mimo, ze pieniadze w
    zebach dostarczylem na poczte 16-o a nie 18-o .

    Zobaczymy, jak pojdzie przelew, ktoremu zaznaczylem przy zakladaniu
    "operacji finansowej" z data dzisiejsza opcje "jesli nie ma srodkow
    powtarzaj przez 5 dni". Brak podgladu do juz zalozonego, ze taka opcja
    zostala wczesniej zadeklarowana.

    Jak bede majstrowal cos na innym koncie, posle kontrolnie zlotowke do
    pocztowego i sprawdze jak sie ksieguje oraz jak wyglada przesylanie
    dalej w tm samym dniu, w ktorym weszla na konto pierwsza sesja
    przychodzaca (w co lekko watpie).