  • Data: 2009-07-20 20:29:29
    Temat: Re: Pocztowy znowu obnizył oprocentowanie
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 20:37:42 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > jeżeli dałeś na krótki okres to powinieneś za wczasu
    > obserwować zmiany na stronie banku lub odwiedzać nas

    Po pierwsze, to pierwsze lokaty zrobiłem jeszcze w zeszłym roku, wkrótce
    po wprowadzeniu lokaty "Killer".
    Po drugie, jeśli ja mam codziennie śledzić zmiany na ich stronie WWW,
    żeby zarobić 1 zł więcej w skali miesiąca, to szkoda sobie tym bankiem
    głowy zawracać.
    Po trzecie, nie jestem pewien, kogo masz na myśli pisząc "odwiedzać
    nas". Jeśli miałeś na myśli pbb, to wg googla ostatnia wiadomość n/t
    oprocentowania lokat w Banku Pocztowym na tej grupie pojawiła się w
    lutym, co jest zresztą dość zrozumiałe przy obecnym jego poziomie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof