  • Data: 2020-11-08 05:06:10
    Temat: Re: Podatek Belki....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" 1...@g...c
    om

    > Tak -- konta wspólne tak mają.

    > Gdzie takie coś widziałeś?

    Zostało opisane na tej grupie tuż po Vincentowej korekcie
    Belki -- PKO pobrał 2 grosze i wyjaśnił, powołując się na ustawę.

    > W santander mam wspólne oszczędnościowe i za październik od leżącego 5600zł były
    > 4gr odsetek (chyba mnie na grosz okradli) i 1gr podatku. Aha, obecnie 0,01%.

    > W czasach z procentami ponad 1% podatek też był brany raz. Chyba że to dlatego,
    > że konto z żoną, więc wspólność ustawowa małżeńska liczy się za jedność ;>

    Wkrótce (jako księgowa, choć bez macicy) będę wnikał w takie wspólnoty...
    Uwierzyłem w tyranię gnębiącą Chińczyków -- PiS ściśle współpracując
    z Chinami, wprowadza ,,prawo'' w Polsce...

    -=-

    - Dania bije norki, bo mutują SCV2 w kolejne wydania
    - Durnowaty Korwin proponuje przechorowanie CVD19; ciekawe,
    co wówczas, gdy kolejne mutacje SCV pociągną do piachu
    nie tysiące, ale miliony Polaków? wirusy **nie** są
    istotami żywymi, ale zachowują się jak cyniczne istoty
    myślące, atakujące wg cwanych strategii, nie na oślep...
    - JK otacza ochroną zwierzęta futerkowe hodowane w Polsce
    (łasiczki będę tedy hodowane ,,na czarno'', więc ewentualne
    zachorowania na ~SCV będą skrzętnie ukrywane)
    - TK ogłasza wyrok, wydobywając tłumy na ulice
    (wg mnie na razie nie widać wzrostu zachorowań związanego z tymi tłumami)
    - Polska wg niemieckiej gazety ma od 140 do 280 tysięcy zachorowań dziennie
    - oficjalnie niespełna 30 tysięcy, ale to też za dużo na przedterminowe wybory
    - Chiny mają dziennie kilkadziesiąt zachorowań, Żydy uporały się z jesiennym
    falowaniem, Korea Południowa też...

    **Może** JK celowo tłamsił CVD19 przed prezydenckimi -- by odbyły się; i celowo
    teraz puszcza cugle wirusowi, by nie dopuścić do przedterminowych parlamentarnych?...

    [za powyższe słowa będzie tylko zastawka garażu czy spotkam się w więzieniu ze
    Stonogą?...]

    --