  • Data: 2003-07-18 11:30:42
    Temat: Re: Podatek 'bankomatowy' ;)
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > fakt, proponuję dorzucić z 250% akcyzy do paliwa, jakie powietrze będzie
    > czyste.
    > Drugą propozycją jest podatek od zużytych opon samochodowych, powiedzmy
    150
    > zł/ sztukę, a powietrze będzie jeszcze bardziej czyste!

    podatek od opon nie jest niczym nowym, calkiem niedawno byl taki projekt,
    z tego co wiem w cenie opony w wielu krajach wliczony jest koszt
    ich utylizacji

    > Mi przynajmniej się wydaje, że coś specjalnie tych toreb reklamowych to na
    > ulicach jednak nie ma? Być może jestem ślepy i jest to tak oczywiste, ale
    > nie specjalnie widzę zależność torba reklamowa - czystość ulic?? mylę
    się??

    W niemczech NIE MA darmowego rozdawania reklamowek tak jak u nas.
    Efekt jest taki ze wiekszosc robiacych zakupy chodzi z torbami towarowymi
    (ktore nawiasem mowiac mozna tam w sklepie taniej kupic niz u nas).
    U nas w supermarketach ludzie w reklamowki pakuja kazda duperele.
    Osobiscie krew mnie zalewa jak kupuje szczoteczke do zebow a pani mi ja
    pakuje w reklamowke.

    Reasumujac - bo troche odbieglem od tematu - uwazam ze wydruki dla 80%
    korzystajacych z bankomatow nie sa potrzebne. I niestety dokladnie
    widac to w najblizszym ich otoczeniu. Jestem jak najbardziej za podatkiem
    od tego typu (raczej niepotrzebnych) rzeczy.

    MarcinP