  • Data: 2003-07-18 10:07:23
    Temat: Re: Podatek 'bankomatowy' ;)
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale szybko sie zagotowales... to moze przez ta pogode...
    > jestes producenterm toreb reklamowych?

    Nie zagotowałem się, czuje przyjemny chłód klimatyzacji, więc nie narzekam,
    poza tym źle został odebrany mój post.....
    1) choć jestem przeciwnikiem nowych podatków, nawet nie miałbym zastrzeżeń
    do takiego podatku (od reklamówek). chodzi mi jedynie o to, że argument z
    czystymi ulicami jest błędny.
    2) pokazałem przykłady podatków, które by faktycznie na czystość (w tym
    przypadku powietrza) wpłnęły.
    3) zgadzam się ze szkodliwością toreb reklamowych i ich nadużywaniem przez
    społeczeństwo.
    4) to był żart

    > reasumujac, w temacie toreb reklamowych nie masz racji... a przynajmniej
    ja
    > sie nie zgadzam...
    > licze ze jestes w mniejszosci

    czyli sądzisz, że torby reklamowe mają istotny wpływ na czystość ulic, bo
    tak rozumiem po ponownym przeczytaniu mojego i Twojego postu Twoją puentę;)

    Pozdrawiam,
    MK