  • Data: 2012-12-16 08:54:16
    Temat: Re: Podatek "belkowy" od lokat pobrali 100% i 50% i 25%
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    vvvvvv wrote:
> [...]

    no widzisz, same plusy.

    ja rzad nie chce skubac bogatch to tak naprawde mozna by liczyc sume
    wszystkich lokat i dopiero od tego brac 19% zamiast dodadwania do dochodu.

    > to w ramach upraszczania rozliczeń?

    wiesz jedna linijka gdzie w jednej wpusjesz sume odsetek, a w drugiej
    19% to nie jest jakies straszne komplikowanie.
    Ja bym za to polowe innych rubryczek wywalil.

    > w sumie tu jest plus

    > to ty gadasz teraz jak typowy urzednik: jak by tu wam jeszcze
    > skomplikować zycie? dodajmy rozliczanie się z podatku od odsetek do
    > obowiązkowego rozliczania z fiskusem. i jak ktoś ma tzw. automatyczne
    > depozyty overnight i 7 różnych rachunków z saldem po 100PLN (no tak, po
    > co mu te konta jak tam gówno ma spyta urzędnik), to potem łatwo, szybko
    > i przyjmnei rozliczy się z tych podatków z całego roku z fiskusem.
    > piszesz jakbys nie wiedział o czym piszesz.

    a w czym problem zeby ci bank na koniec roku przyslal zestawienie
    odsetek ze wszystkich twoich lokat.
    Jak masz lokaty w kilku miejscach to sobie pododajesz liczby.
    wg twojego myslenia umowy zlecenie tez powinny byc zabronione bo to ten
    sam poziom dodawania.
    ja wiem ze matura giertycha zrobila swoje, ale nie przesadzajmy.

    > czyli twój mechanizm? bo z myśleniem nei ma wiele wspólnego

    no comments