    From: "js18" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podatek od akcji PKO BP
    Date: Fri, 22 Oct 2004 14:04:17 +0200

    No to jak mam rozumiec tekst z "Rzeczpospolitej":
    Cytat:
    "Analizując opłacalność inwestycji w akcje PKO BP, nie sposób pominąć
    19-proc. zryczałtowanego podatku od zysków kapitałowych. Zysków z inwestycji
    w papiery PKO BP nie dodajemy do dochodów osiągniętych np. z pracy. Jeżeli
    zdecydujemy się na sprzedaż akcji jeszcze w 2004 r., w przyszłym roku -
    najpóźniej na początku lutego - otrzymamy z biura maklerskiego PIT-8C, na
    podstawie którego będziemy musieli obliczyć podatek i rozliczyć się z
    fiskusem do końca kwietnia."

    Jaki podatek bede musiał obliczyć?

    Użytkownik <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    BP, o