  • Data: 2004-10-24 09:53:40
    Temat: Re: Podatek od akcji PKO BP
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam podobny problem tyle ze chodzi o akcje WSiP-u

    A sytuacja bedzie wygladac nastepująco:

    Kupiłem akcje w ramach rachunku maklerskiego ojca. Po założeniu własnego
    rachunku maklerskiego dokonano przeniesienia wspomnianego pakietu akcji na mój
    rachunek. Czy dokonanie takiej transakcji powoduje konieczność zapłaty podatku
    przez ojca ??? Jaki będzie koszt zakupu akcji w moim przypadku (czy koszt
    zakupu w ramach rachunku ojca czy koszt wg ceny w dniu dokonania transferu
    akcji) ???

    Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź