  • Data: 2011-11-03 10:35:05
    Temat: Re: Podatek od transakcji bankowej
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4eb26c1c$...@n...home.net.pl...

    > Mafia przepisuje swoje kokosy na rodzine, na zone i ich ruszyc nie moga
    > (chyba ze przepisy sie zmienily). Agent Tomek dostal sie do sejmu bo sa w
    > tym kraju sa tacy **** wyborcy. Emerytura wojskowa w sile wieku i dieta
    > poselska, do tego zawraca glowe sadowi swoim pozwem na H. Krzywonos i to
    > jest godne, na to ida nasze podatki :( ?.
    >
    > A tu ktos chce lokate zalozyc i go straszycie.

    Nie ma się co złościć. Jak ktoś chce płacić podatki o charakterze dochodowym
    polskiemu państwu, to należy mu być za to w zasadzie wdzięcznym. I na
    przykład ja, mówię mu za to serdeczne DZIĘKUJĘ.

    Czym innym są podatki opodatkowujące konsumpcję (VAT i akcyzowy), a czym
    innym podatki opodatkowujące dochody, czyli usiłujące opodatkować
    pracowitość względnie rozum.