    From: Dentarg <...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podatek w mBanku-jak liczyc?
    Date: Sat, 30 Mar 2002 11:34:50 +0100
    Sender: d...@f...onet.pl@pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl

    On Sat, 30 Mar 2002 08:30:51 +0100, "Piotr Filipkowski"

    >U mnie było: odsetki 2,06 zł, podatek 40 gr.
    >Myślę, że chodzi tu o zaokrąglanie podstawy opodatkowania, z tym, że odsetki
    >poniżej 50 gr nie są opodatkowane (w zaokrągleniu = 0). Gdy odsetki wynoszą
    >powyżej 50 gr., za podstwę naliczenia podatku bank bierze kwotę zaokrągloną
    >do pełnych złotówek.

    No to niech ktos mi wytlumaczy to ...

    29-03-02 - Kapitalizacja odsetek - 0.01 saldo po operacji 0.01
    29-03-02 - Kapitalizacja odsetek-obciazenie - -0.01 saldo po operacji
    0.00

    Tyle ze prawdziwe saldo jest -0.02 ... czyli 1grosz odsetek dostalem a
    3 grosze podatku zabrali ?

    Nie znam sie na podtkach, ale rozumiem ze podatki od oszczednosci sa
    anonimowe. Bo chyba do imiennego ich rozliczania to potrzebny jest NIP
    ? Troche nie zrozumialem sa dla mnie podatki sciagane od mojej siostry
    ktora ma 14 lat ... czy panstwo zapewnia jej miejsce pracy ze sciaga
    od niej podatek ? Mi tez nie zapewnia ......

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com