  • Data: 2007-06-24 12:22:31
    Temat: Re: Podawanie numeru karty kredytowej w Internecie
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur <...@...com> napisał(a):

    > Dzięki.

    > Ale czy będzie honorowana w sytuacji gdy na stronie hotelu
    > jest prośba o wybranie rodzaju karty: Visa, Maesto itd.?

    To jest normalna visa podpieta pod konto (a ze konto nic nie kosztuje i mozna
    wykorzystywac pod platnosci napelniajac je okazyjnie, to inna sprawa), ktora mozna
    placic w internecie.

    Od zlozenia wniosku przez internet do podpisania umowy z uaktywnieniem konta mija 9
    dni. Karte przysylaja wczesniej, ja juz chyba na 4-y czy 5-y dzien mialem.

    Po napelnieniu zrob 3 transakcje, to pierwsza oplate zrobisz za 2 lata (25 zl) tak
    wiec koszt korty z kontem wyjdzie 25 zl na 4 lata (na tyle wazna)