  • Data: 2003-04-01 15:05:32
    Temat: Re: Podobno FORTIS obniżył wymagane wpływy na rachunek
    Od: "Grzesiek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:b6bv95$4vh$1@news.onet.pl...

    > No ale tak szczerze powiedziawszy, to....
    > to jest to jest to efekt pogarszajacej sie ogolnej oferty banku na tle
    > konkurencji.
    > Konta te sa drogie w uzytkowaniu, a jedyna ich zalata jest opiekun. A
    > jak sie nazlatuje duzo nowych klientow...
    >
    > Cos mi sie zdaje, ze dni Fortisa w Polsce sa juz policzone. A
    > szkoda...
    >
    > Za zmiana warunkow finansowych powinno isc ronowczesnie rozszerzenie
    > oferty - a tego jak na razie nie widac.

    Całkowicie się zgadzam. Może jestem tylko jednostkowym przypadkiem,
    ale wydaje Mi się że nie tylko ja mam takie odczucia.
    Mimo, że czuję do nich pewien sentyment to powoli będę się od nich
    zwijał. Jak tylko wprowadzili ekonto, ich oferta była dla mnie rewelacyjna,
    bezpłatne bankomaty, bezpłatne przelewy przez net, blisko oddział ( tu
    miałem szczęście), miła obsługa,brak kolejek, niska opłata miesięczna za
    konto (coś koło 3 zł za karate dokładniej), wtedy uważałem że świetny dostęp
    przez net, dobre oprocentowanie. Później było już tylko gorzej. Podnieśli
    opłatne za użytkowanie karty (ale dodali ubezpieczenie), planet przestał
    działać po Linuxem ( pod Win nie na wszystkich jvm ). Nie wprowadzili do tej
    pory możliwości robienia przelewów do urzędów skarbowych. Ekonto jest dalej
    moim zdaniem dalej spoko. Oczywiście jeśli ktoś nie chce karty kredytowej
    (debetowej wypukłej też nie) lub może wyrobić Sobie gdzie indziej
    Potrzebowałem później kredytu, zmieniłem konto na srebrne, straciłem
    bezpłatne przelewy i bankomaty. W momencie jak podpisywałem umowę
    oprocentowanie mieli rewelacyjne. Płatne bankomaty, ok, ale prowizja za
    przelewy przez net, zlecenia stałe, pobranie kasy za wypłatę z kasy.
    Teraz oprocentowanie kredytu i konta mają normalne, wady zaczynają
    przeważać. Będziemy musieli się rozstać. Co najwyżej założę sobie nowe
    ekonto, żeby mieć bankomaty za darmo, ale z punktu widzenia banku jestem
    straconym klientem

    pozdrawiam Grzesiek

    P.S. Zastanawiam się jeszcze tylko dla kogo przeznaczony jest złoty pakiet,
    bo nie widzę jego żadnych zalet (Chyba że ktoś lubi błysnąć złotą visą)